Beefeater rada īpašo Limited Edition London Market džinu
Publicēts 9. augustā, 2011.
Latvijā iecienītais džins Beefeater nācis klajā ar jaunu ekskluzīvu sēriju Beefeater London Market, kas ir īpaši izstrādāts džins ar pilnībā jaunu garšu un pudeles dizainu.

Jau tālajā 1820. gadā un arī visu savu turpmāko darba mūžu Beefeater džina zīmola dibinātājs Džeims Borouss (James Burrough) katru darba dienas rītu sāka ar Londonas lielāko tirgu apmeklējumu, lai gūtu iedvesmu jaunu garšu un sajūtu veidošanai. Apmeklējot dzimtā Londonas rajona Keningtonas tirgu, Borouss izvēlējās labākās un eksotiskākās džina sastāvdaļas. Līdz pat mūsdienām Beefeater destilēšanas meistars Desmonds Pains (Desmond Payne) seko Borousa pēdās, apmeklējot Lielbritānijas galvaspilsētas lielākos pārtikas piegādātājus un rūpējoties par pilsētas vissvaigāko ietekmi Beefeater džinam.

Savienojot granātābolu, kafīra laima lapas un kardamonu ar ierastajiem Beefeater džina augu ekstraktiem, Pains izstrādāja dinamisku, bet maigu džinu, ko var sajaukt ar sulu vai toniku klasiskākai džina baudīšanai.

Beefeater London Dry būtiskākie fakti:

·         Beefeater London Dry ir viens no vadošajiem premium klases džiniem pasaulē. Tā pārdošanas apjoms ik gadu sasniedz 2.3 miljonus kastu (1 kaste = 9 litri), to bauda vairāk nekā 100 valstīs.

·         Katra pasaulē pārdotā Beefeater lāse tiek ražota Londonā, Keningtonā (Kennington), kas atrodas netālu no Temzas.

·         Beefeater London Dry ir iecienīts starptautiski zināmu bārmeņu vidū un ir uzvarējis balsojumos par labāko džinu pasaulē biežāk nekā jebkurš cits džina zīmols pēdējo 10 gadu laikā (saskaņā ar Starptautisko vīna un stipro alkoholisko dzērienu konkursu).

·         Beefeater ir iecienītākais premium klases džins Spānijā, otrais iecienītākais pasaulē, un tas ieņem trešo vietu ASV – pasaules lielākajā premium klases džina tirgū.

·         Lai attīstītu unikālo džina garšu, visas augu daļas 24 stundas pirms destilēšanas tiek mērcētas graudu spirtā. Turklāt visas receptē izmantotās augu izcelsmes sastāvdaļas personīgi izvēlas Beefeater galvenais destilētājs (Master Distiller) Desmonds Pains.

Par Pernod Ricard

Pernod Ricard grupa izveidota 1975.gadā, apvienojoties diviem nozares uzņēmumiem. Tā ir ilgstoši un veiksmīgi attīstījusies, pievienojot savam produktu portfolio arvien jaunus zīmolus. Grupā strādā aptuveni 18 000 darbinieku 70 pasaules valstīs.

Pernod Ricard piederošais portfolio sastāv no prestižākajiem sektora zīmoliem: Ballantine’s, Chivas Regal un The Glenlivet skotu viskijiem, Jameson īru viskija, Martell konjaka, Havana Club ruma, Beefeater džina, Kahlua un Malibu liķieriem, Mumm un Perrier-Joüet šampaniešiem, kā arī Jacob’s Creek un Montana vīniem.

Pernod Ricard konsekventi īsteno stingru korporatīvās sociālās atbildības politiku un atbalsta saprātīgu alkohola patēriņu, lai izvairītos no tā nepareizas lietošanas un kaitīgas ietekmes.

SIA Pernod Ricard Latvia ir starptautiskā holdinga Pernod Ricard pārstāvniecība Latvijā. Uzņēmums dibināts 1998. gadā 7. jūlijā un šo vairāk nekā divpadsmit gadu laikā ir iekarojis stabilu pozīciju premium alkohola tirgū Latvijā.


Komentāri
Tavs vārds:
Tavs e-pasts:
Tava mājas lapa:
Ievadi šī portāla nosaukumu: