Modīgākie Kokteiļu festivāla dalībnieki – Absolut kokteiļi
Publicēts 9. augustā, 2011.
Augusta pirmajā nedēļas nogalē jau otro gadu Latvijā notika lielākie kokteiļu svētki Kokteiļu festivāls, kas vienuviet pulcēja labākos bārmeņus un alkoholisko dzērienu izplatītājus, festivāla apmeklētājiem piedāvājot neskaitāmu kokteiļu degustācijas, kā arī izsmalcinātus un interesantus kokteiļu jaukšanas un pasniegšanas priekšnesumus.

Konventa sētā notiekošā Kokteiļu festivāla laikā tā apmeklētājus priecēja kokteiļu šovi ne tikai ar labāko bārmeņu, bet arī Latvijā populāru cilvēku piedalīšanos. Kokteiļu festivāla organizatori - Latvijas Bārmeņu federācija parūpējās par spilgtākajiem priekšnesumiem, savukārt Absolut kokteiļu veidotāji gādāja, lai svētkos nepietrūkst modes un mākslas.  Šogad par modīgāko kokteiļu šovu atzītais Absolut kokteiļu priekšnesums dāvāja neaizmirstamas emocijas kopā ar modes māksliniecēm Annu Led un Natāliju Jansoni. Mākslinieces prezentēja īpaši darinātus un Absolut iedvesmotus kokteiļu tērpus, savukārt Latvijā pazīstamā modes žurnālu stiliste Olga Kolotova veidoja oriģinālu pudeles noformējumu. „Modes dizainers strādā ar audumiem. Es strādāju ar papīru. Ar papīru, uz kura drukāti labākie modes dizaineru darbi. Veidojot tērpu Absolut kokteilim, sekoju konceptam, ka visam jābūt augstākā labuma. Ja mode, tad Haute couture, ja šņabis, tad Absolut,” stāsta Olga Kolotova.

Izmantojot zilo un zelta toņus, modes māksliniece Natālija Jansone veidoja tafta auduma tērpu greznības un glamour stilā. Savukārt modes māksliniece Anna Led Absolut kokteiļa tērpa izveidē izmantoja kažokādu - materiālu, kas vislabāk asociējas ar tā radītajām sajūtām – stils, aukstums, pārākums, greznība, izsmalcinātība un šiks.

Kokteiļu festivāla mērķis ir popularizēt bezalkoholisko un alkoholisko kokteiļu kultūru Latvijā, lai tos varētu ne tikai baudīt bāros, bet arī pagatavot mājās, viesībās un citos saviesīgos pasākumos. Kokteiļu festivāls ir ne tikai svētki apmeklētāju gaumei, bet arī izaicinājums Rīgas labākajiem bārmeņiem – kā pagatavot gardus kokteiļus gan no tradicionālām sastāvdaļām, gan arī, iespējams, no apmeklētājiem mazāk pazīstamiem, tikai Latvijā iecienītiem dzērieniem.

Festivāla apmeklētāji piedalījās labdarībā: solidarizējoties ar citu valstu bārmeņu apvienībām, 50 santīmu no katras iegādātās Kokteiļu festivāla ieejas biļetes tiek ziedoti Japānas Bārmeņu federācijai.

Par Pernod Ricard

Pernod Ricard grupa izveidota 1975.gadā, apvienojoties diviem nozares uzņēmumiem. Tā ir ilgstoši un veiksmīgi attīstījusies, pievienojot savam produktu portfolio arvien jaunus zīmolus. Grupā strādā aptuveni 18 000 darbinieku 70 pasaules valstīs.

Pernod Ricard piederošais portfolio sastāv no prestižākajiem sektora zīmoliem: Ballantine’s, Chivas Regal un The Glenlivet skotu viskiji, Jameson īru viskijs, Martell konjaks, Havana Club rums, Beefeater džins, Kahlua un Malibu liķieri, Mumm un Perrier-Joüet šampanieši, kā arī Jacob’s Creek un Montana vīni.

Pernod Ricard konsekventi īsteno stingru korporatīvās sociālās atbildības politiku un atbalsta saprātīgu alkohola patēriņu, lai izvairītos no tā nepareizas lietošanas un kaitīgas ietekmes.

SIA Pernod Ricard Latvia ir starptautiskā holdinga Pernod Ricard pārstāvniecība Latvijā. Uzņēmums dibināts 1998. gada 7. jūlijā un šo vairāk nekā trīspadsmit gadu laikā ir iekarojis stabilu pozīciju premium alkohola tirgū Latvijā.


Komentāri
Tavs vārds:
Tavs e-pasts:
Tava mājas lapa:
Ievadi šī portāla nosaukumu: