Strauji pieaug internetā pieteikto apdrošināšanas atlīdzību skaits
Publicēts 21. septembrī, 2011.
Pēc šī gada jūnijā ieviestās atlīdzību pieteikšanas sistēmas internetā apdrošināšanas sabiedrības „BALTA” klienti atzinīgi novērtē jauno iespēju, un pašlaik jau 17% no reģistrētajiem veselības atlīdzību pieteikumiem tiek saņemti ar šīs sistēmas starpniecību.

Internetā bāzētā atlīdzību pieteikšanas sistēma ļauj ievērojami atslogot apdrošinātāja resursus un paātrināt atlīdzību gadījumu pieteikumu iesniegšanu un izskatīšanu, kas dod iespēju ātrāk izmaksāt atlīdzību klientam. Turklāt klientiem vairs nav vajadzības doties uz apdrošinātāja filiāli.

Apdrošinātāja „BALTA” Atlīdzību departamenta direktors Ingus Savickis skaidro: „Latvijas apdrošināšanas tirgū interneta iespējas pagaidām tiek galvenokārt izmantotas pārdošanas aktivitāšu izvēršanai, dažkārt piemirstot par iespējām, kas pieejamas klientu apkalpošanas attīstīšanai. Ir skaidri redzams, ka klienti atzinīgi novērtē piedāvāto iespēju, jo jau jūlijā mēs pārspējām izvirzīto mērķi - panākt, ka 10% no visiem atlīdzību pieteikumiem tiek iesniegti internetā. Ar pašreizējo interneta penetrācijas rādītāju Latvijā – 71%[1] un plašās mobilā interneta izplatības apstākļos esmu pārliecināts, ka šis jaunievedums gūs lielu atsaucību apdrošināšanas lietotāju vidū un jau gada beigās internetā tiks pieteikta vismaz viena piektā daļa no visiem veselības atlīdzību gadījumiem.”

Jaunieveduma efektivitātes izpētes laikā 93% klientu apliecināja, ka ir apmierināti ar jauno sistēmu. Savukārt kā visbiežāk izmantoto pakalpojumu var minēt atlīdzību pieteikšanu saistībā ar veselības apdrošināšanu.

„Tik augsts klientu apmierinātības rādītājs nebūt nepārsteidz. Filiāļu apmeklēšana prasa vairāk laika un tas bieži vien ir būtisks apgrūtinājums arī reģionu iedzīvotājiem, neskatoties uz to, ka „BALTA” ir plašākais izplatīšanas tīkls Latvijā. Pašlaik gandrīz ikvienam ir pieejama iespēja dokumentus nofotografēt kaut vai ar mobilā tālruņa palīdzību, kā arī interneta pieejamība ir ļoti augsta. Tāpēc attieksme pret šādu jaunievedumu jau šobrīd ir ļoti pozitīva,” papildina Ingus Savickis.

„BALTA” tiešsaistes atlīdzību pieteikšanas sistēma ļauj iesniegt apdrošināšanas atlīdzību pieteikumus par veselības apdrošināšanu, KASKO un fizisko peronu īpašumam nodarītajiem bojājumiem un nelaimes gadījumiem, aizpildot atlīdzības pieteikumu elektroniski. Savukārt visus nepieciešamos dokumentus pieteikumam iespējams pievienot, vienkārši tos nofotografējot vai ieskenējot.

Par apdrošinātāju „BALTA”

„BALTA” ir apdrošināšanas tirgus līderis Latvijā, kuru Latvijas iedzīvotāji deviņus gadus atzinuši par godīgāko apdrošināšanas kompāniju Latvijā. "BALTA" ietilpst „RSA Group”, kas ir viena no pasaulē vadošajām starptautiskajām apdrošināšanas grupām ar 300 gadu pieredzi. Tā piedāvā apdrošināšanu vairāk nekā 130 valstīs. Grupas uzņēmumos strādā aptuveni 22 tūkstoši darbinieku. Plašāka informācija internetā http://www.rsagroup.com.   

[1] Gemius Audience, maijs 2011


Komentāri
Tavs vārds:
Tavs e-pasts:
Tava mājas lapa:
Ievadi šī portāla nosaukumu: